دیابت با کراتینین 5.8 و تورم در هر دو پا آن جدی است و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 5.8 و تورم در هر دو پا آن جدی است و چگونه آن را درمان

دیابت با کراتینین 5.9 و تورم در هر دو پا است آن جدی و نحوه درمان آن؟ بر اساس این گزارش، بلند نظر دیابت می تواند به نفروپاتی دیابتی منجر شود، پس از آن که مردم به این بیماری، علائم مانند سطح کراتینین بالا ظاهر می شود. بنابراین برای افراد مبتلا به دیابت با کراتینین 5.8 و مبتلا به تورم در هر دو پا باید آنها در مورد آن نگران و چگونه می توانند آن را درمان؟
در واقع، هر دو سطح کراتینین بالا و تورم علائم شایع هستند و ما چیزی از آنها را می توانید بدانید. سطح کراتینین بالا می تواند نشان می دهد کلیه آسیب دیده اند در برخی از درجه، آنها نمی توانند کار به طور معمول، ما همچنین می توانیم می دانیم که این بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی است. و تورم نشان می دهد که قصد آب در بدن وجود دارد، آن را نیز اختلال کلیوی ایجاد می شود.
بنابراین برای افراد مبتلا به دیابت با کراتینین 5.8 و مبتلا به تورم در هر دو پا آنها نیاز اقدامات برای جلوگیری از این بیماری از رود بدتر است.
چگونه برای درمان دیابت با کراتینین 5.8 و تورم در هر دو پا؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است، آن را نیز می تواند افراد مبتلا به دیابت و کلیه بیماری کمک یک زندگی بهتر است. این نوآوری از طب سنتی گیاه چینی است، پس از آن می تواند بیماری کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند. و انواع بسیاری از گیاهان را می توان در درمان استفاده می شود، بنابراین در طول درمان، دکتر خواهد شد سبزی های مختلف برای بیمار ترتیب بر اساس شرایط خود را وجود دارد. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما مناسب برای آن هستند، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: